Cercador de museus i localitats

Museu Comarcal de la Conca de Barberà

Abric Mas d’en Carles

Aquesta figura antropomòrfica constitueix una de les figures esquemàtiques més grans de Catalunya. Museu Comarcal de la Conca de Barberà.

Símbol que representa el Centre d’Interpretació d’Art Rupestre de les muntanyes de Prades. El fris s’emmarca dins el cànon dels motius esquemàtics abstractes, i es troba a la part central d’un gran bloc protegit per una visera reduïda. La composició gira al voltant de dues figures principals: d’una banda, un antropomorf, aparentment alat i realitzat amb la punta dels dits, i d’altra banda, un motiu circular amb una creu a dins. Si examinem el personatge, observem que presenta un cos allargat i lleugerament corbat, amb cames molt curtes.