Cercador de museus i localitats

Exposició "Gaudí & trencadís"

El Park Güell (Barcelona, 1900-1914). Els plafons de la Sala Hipòstila. Surrealisme primigeni (1909)

Materials de rebuig d’una lluna

Aplicació d’elements per a una nova funció. Escates de ceràmica, canelobres de vidre, ampolles de diferents colors, vaixella de porcellana o, inclús, una

Materials de rebuig d’una lluna

El 1900 s’inicien les obres d’aquest projecte urbanístic promogut per Eusebi Güell. Als pavellons de la porteria i a la monumental escala (1902-1906) ja hi trobem espectaculars peces de trencadís ceràmic, però al sostre de la Sala Hipòstila, Josep M. Jujol crearà tot un món insòlit amb materials de rebuig. Els elements centrals són quatre sols que representen les estacions, acompanyats per llunes més petites.