Cercador de museus i localitats

Centre d'Interpretació de la Vida a la Plana

Interior del Centre d’Interpretació de la Vida a la Plana.

El Centre d'Interpretació s'ubica a l’antic molí d’oli de la masada de Martí, una de les més antigues de Santa Bàrbara. L'exposició permanent explica la colonització i explotació de la plana del Montsià a partir del segle XVIII en set àmbits temàtics: característiques físiques de la Plana; colonització i noves poblacions d'aquests espais; masada de Martí i arquitectura; conreu tradicional de l'olivera; producció, ús i comercialització tradicionals de l'oli d'oliva i transformacions sofertes pel sector en èpoques recents. També inclou una col·lecció paleontològica i mineralògica, així com una sala polivalent per actes i exposicions.

ÀMBITS

<p>En aquest espai es poden veure antics elements d&rsquo;un mol&iacute; d&rsquo;oli que hi havia a Santa B&agrave;rbara.</p>
De l’explotació de la Plana i el món de l’oli d’oliva

OBJECTES