Cercador de museus i localitats

Camp Nou Experience-Tour & Museum

Camp Nou Experience-Tour & Museum, Barcelona.

D'aquell primer museu del Barça se'n conserva tot, però ara l'experiència de visitar-lo va molt més enllà. Els últims avenços tecnològics i la possibilitat de visitar les instal·lacions més emblemàtiques del nostre Estadi fan del Camp Nou Experience, una experiència per recordar tota la vida.

Amb el Camp Nou Experience, els visitants tindran l'oportunitat única de quedar bocabadats amb l'emoció que es viu al Camp Nou durant un tour pels racons més emblemàtics de l'Estadi, accedint al terreny de joc des del túnel de vestidors, amb els records de la història del FC Barcelona al nostre museu, amb els objectius assolits per Leo Messi en un espai dedicat als seus trofeus individuals, amb les Copes d'Europa de la Champions League guanyades a Wembley, París i Roma i amb la imponent zona multimèdia on, a través de les projeccions més espectaculars i pantalles tàctils de tota mena, podran interactuar amb els 115 anys d'història del nostre gran Club.

INFORMACIÓ

ADREÇA