Amutar n taẓẓut x rmetḥef d timḍinin

Museu d'Art Modern de la Diputació de Tarragona

Espai tactovisual: fosa del bronze

Espai tactovisual Julio Antonio i Richard Wagner. La fosa del bronze a la cera perduda. Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona.

Espai tactovisual pensat bàsicament per a persones amb deficiències sensorials i basat en l’obra Monument a Richard Wagner, de Julio Antonio. S’hi explica la relació de l’artista amb la seva obra, i s’aprofundeix en el coneixement de la tècnica de la fosa del bronze a la cera perduda.

En aquest espai podem veure i tocar quatre elements bàsics presents en el desenvolupament d’aquesta tècnica i la maqueta definitiva de l’obra. Es complementa amb un audiovisual subtitulat en català, castellà i anglès. Tot l’espai està retolat en braille i disposa de bucle magnètic per facilitar l’accés a les persones amb audiòfons.