Amutar n taẓẓut x rmetḥef d timḍinin

Museu Comarcal de la Conca de Barberà

Mas d’en Ramon Bessó

Conjunt figuratiu o naturalista amb una de les figures realistes de dimensions més grans descobertes a les muntanyes de Prades. Museu Comarcal de la Conca de Barberà.

Es tracta del segon conjunt figuratiu o naturalista de la zona, situat als voltants de l’abric del Mas d’en Llort. La cavitat és espaiosa i s’estén al llarg de 10 metres, amb una altura de 2 metres i protegida per una visera d’1,75 metres. Aquesta escena ofereix una de les millors representacions naturalistes de la zona. Correspon a un bòvid o brau al qual li falta la meitat posterior del cos. L’exemplar està envoltat d’arquers de petites dimensions i desproporcionats respecte de la mida de l’animal.