Amutar n taẓẓut x rmetḥef d timḍinin

Espai d’Art Cinètic Jordi Pericot

Incisió complementària amb espai, 1969

Incisió complementària amb espai, 1969. Cartolina, tècnica mixta, metacrilat i fusta, 59 × 59 × 6,2 cm. Espai d’Art Cinètic Jordi Pericot. Museu Municipal de Nàutica del Masnou.

En aquesta època la seva obra persegueix específicament dos propòsits: l’espai i l’estètica del moviment. Aconsegueix aquests dos objectius amb peces que ofereixen la sensació d’inclusió en l’espai. No crea barreres metodològiques entre la pintura i el relleu. Se serveix pictòricament del joc entre el color i l’ombra del relleu i de la llum real de l’objecte.