Centre d'Interpretació de la Cultura dels Ibers - Casa O'Connor

Arrambador de fusta del menjador

Arrambador del menjador per a la protecció de la paret, principis del segle XX. Centre d'Interpretació de la Cultura dels Ibers - Casa O'Connor. Museu de les Terres de l'Ebre.

Casa de tipus pairal que a principis del segle XX fou restaurada amb una decoració de factura modernista a la moda del moment, sense tocar l’estructura arquitectònica.

Mentre que al segon pis les alcoves conserven pintures vuitcentistes, al principal les vistoses pintures que adornen les parets són un clar exponent del Modernisme. De la mateixa manera, corresponen a aquest corrent algunes de les vidrieres de portes i finestres, el treball de forja de balcons, baranes i panys, així com alguns dels treballs de fusta, com ara aquest arrambador del menjador.