Imatge de Musèu Diocesan e Comarcau de Solsona Imatge de Musèu Diocesan e Comarcau de Solsona

Musèu Diocesan e Comarcau de Solsona

Eth Museu Diocesà i Comarcal de Solsona a era sua origina er an 1896, quan er avèsque Ramon Riu i Cabanes, possat peth desir de sauvaguarda e difusion deth patrimòni der avescat, inaugurèc eth Musaeum Archaelogicum de Solsona, que se convertic en un des prumèrs musèus diocesans de Catalonha. Era prumèra mitat deth sègle XX experimentèc un gran creishement damb era naua seccion de preïstòria. Plaçat en Palai Episcopau, siguec integrament renauït pendent es ans vueitanta jos eth patronatge der avescat de Solsona, era Generalitat de Catalonha e er Ajuntament de Solsona. Er avescat aportèc eth sòn hons, era Generalitat materiau arqueologic dera comarca deth Solsonès e er ajuntament era sua colleccion etnografica. Conten colleccions pluridisciplinàries deth patrimòni istoricoartistic des comarques qu’intègren er avescat de Solsona, des deth neolitic enquiath sègle XX. I a exponents de variades tecniques artistiques, pintura, escultura, orfebreria, teishits, ceramica, hòrga, metallisteria...

Darrèra actualizacion: 10/04/2024

Anar tà naut