Imatge de Musèu de Mataró. Can Marfà Gènere de Punt Imatge de Musèu de Mataró. Can Marfà Gènere de Punt

Can Marfà ei er espaci expositiu deth Musèu de Mataró dedicat ara industria deth teishut brocat, era activitat industriau qu’a dat singularitat e identitat ara ciutat. Ei plaçat en ua des naus dera anciana fabrica Marfà, era mès importanta der Estat espanhòu en teishut brocat abans de 1936.

\ \

D’un punt d’enguarda arquitectonic, ei un conjunt d’estil manchesterian, bastit entre 1880 e 1881. Eth prumèr estatge acuelh era exposicion de referéncia: Mataró, capitau deth teishut brocat que desvolòpe eth tresau èish museografic deth Musèu de Mataró, e ei ua mòstra dera portada tematica e cronologica des colleccions qu’era Fondacion Jaume Vilaseca a recuperat e cedit ara ciutat damb era tòca de preservar era memòria d’ua industria que a patit es conseqüéncies des crisis deth textil.

\ \

Er embaish acuelh era programacion d’exposicions temporaus, er espaci didactic e era sala d’actes, a on se desvolòpen activitats e talhèrs sus era istòria dera industria, era tecnica, eth dessenh e era mòda.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024

Anar tà naut