Imatge de Musèu de Sciéncies Naturaus de Barcelona. Musèu Blu (Museu Blau) Imatge de Musèu de Sciéncies Naturaus de Barcelona. Musèu Blu (Museu Blau)

Musèu de Sciéncies Naturaus de Barcelona. Musèu Blu (Museu Blau)

Eth Musèu Blu ei plaçat en parc deth Fòrum . Siguec bastit pes arquitèctes Herzog & de Meuron er an 2004. Apròp dera mar e der arriu Besòs, a devengut dempús de març de 2011 un equipament dubèrt e dinamic, representatiu e util en contèxt dera problematica mieiambientau actuau.

\ \

Aucupe 9.000 mètres quarradi distribuïdi en dus estatges damb modèrnes installacions e servicis entà toti es publics que s’estructuren ath torn d’un immens vestibul de liure accès qu’ei eth punt de partida e d’arribada tà toti es programes e servicis deth Musèu: era exposicion de referéncia “Planeta Vida”, es espacis entà exposicions temporaus, era Mediatèca, eth Nin de Sciéncia entà mainatges de 0-6 ans, es sales de cors, era sala d’actes, es talhèrs e era botiga.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024