Imatge de Museu d'Història deth Sant Feliu de Guíxols Imatge de Museu d'Història deth Sant Feliu de Guíxols

Museu d'Història deth Sant Feliu de Guíxols

Er ensemble monumentau deth monastèri ei era sedença principau deth Museu d’Història. Intervencions de restauracion an permetut hèr visitables espacis com es tors romaniques deth Fum i del Corn, que costegen era singular façada preromanica dera Porta Ferrada, eth palai der Abat, que permet compdar damb sales entà exposicions temporaus, o eth renauiment museografic des exposicions permanentes.

\ \

Era sala Capitular acuelh eth hons arqueologic. Era evolucion dera ciutat e es hons maritims, industriau e artistic s’expòsen enes plantes dusau e tresau, a on se pòt gaudir dera pintura de Josep Albertí, d’ua exposicion sus era indústria e era artesania surères e d’ua auta dedicada ara relacion dera ciutat damb era mar, que se complemente damb era visita ara sedença secondària adreçada ath Sauvament Maritim deth sègle XIX.

\ \

Eth nau projècte, damb era salut coma èish vertebrador, se tròbe ena renauïda quatau planta, que compde, a mès, damb dues sales de congrèssi damb capacitat entà 150 persones en antic scriptoria monastic.

\ \

Er espaci gastronomic aucupe era codina, eth refectòri e eth Uart deth Rector en tot aportar ua aufèrta de qualitat restacada as abituds saludables en alimentacion e basada enes productes de proximitat e de temporada.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024