Imatge de Museu Comarcal de la Conca de Barberà Imatge de Museu Comarcal de la Conca de Barberà

Er an 1958 se fondèc era Associació Museu-Arxiu de Montblanc i Comarca e se procedic ara installacion deth prumèr hons deth musèu. Er an 1978 se hec era prumèra remodelacion e reinstallacion deth hons. Mès tard, en 1982, se signèc damb era Generalitat de Catalonha un convèni peth quau eth musèu passèc a denominar-se Museu Comarcal de la Conca de Barberà. Eth convèni includie era creacion d’un consòrci tara sua gestion e d’un projècte museografic d’artenhuda comarcau.

\ \

Damb era volontat d’èster er aglutinant des testimònis qu’an configurat era istòria dera Conca, balhe atencion as diferentes branques d’aguest hèt culturau.

\ \

Mejançant diuèrses seccions monografiques, er objectiu deth musèu ei era investigacion, er estudi, era preservacion e era informacion e projeccion de diuèrsi apartats com son: er art rupèstre des montanhes de Prades, eth castèth des Llorac de Solivella, es molins idraulics, era etnologia, era arqueologia, es arts plastiques e un exaustiu compendi dera istòria dera Conca de Barberà.

Darrèra actualizacion: 10/05/2024

Anar tà naut