Imatge de MORERA. Musèu d'Art Modèrne e Contemporanèu de Lhèida Imatge de MORERA. Musèu d'Art Modèrne e Contemporanèu de Lhèida

MORERA. Musèu d'Art Modèrne e Contemporanèu de Lhèida

Eth Musèu d'Art Jaume Morera ei eth musèu d’art modèrn e contemporanèu dera vila de Lhèida. Inaugurat en 1917, eth musèu a agut coma sedença diferenti edificis dera vila enquia ubicar-se provisionaument des der an 2007 en sòn actuau emplaçament, demorant era construccion dera sua naua sedença. Era mission deth musèu ei explicar era istòria der art deth sègle XX contextualizant es trebalhs des artistes lheidatans enes corrents artistics generaus deth país a compdar des sues colleccions, qu’intègren òbres de diferentes branques des arts com pintura, escultura, arquitectura, diboish, arts dera estampacion, dessenh grafic, fotografia, video o tanben comic. Aguest ahèr lo realize a partir de diferentes presentacions deth sòn hons, organizades ath torn de diferenti èishi tematics. Un trabalh que se complemente damb ua programacion establa d’exposicions temporaus e d’un programa d’activitats.

Darrèra actualizacion: 19/04/2024

Anar tà naut