Imatge de CI Serra de Godall Imatge de CI Serra de Godall

Està situat a l’edifici del Casal Municipal, remodelat a finals dels anys 80 a partir del local conegut com el Centro, del qual es va conservar la façana principal, formada per tres portalades amb finestres a cada costat. Des del 2009 s’ha adaptat la part superior de l’edifici per acollir el Centre d’Interpretació, mentre que a la planta baixa hi ha l’Oficina de Turisme. El Centre d’Interpretació disposa de dues sales. La primera està destinada a una exposició permanent on, mitjançant objectes originals, audiovisuals, il·lustracions i textos, es donen a conèixer els recursos naturals i la transformació de la serra per la mà de l’home; és a dir: la humanització de la serra. L’altra sala està destinada a usos múltiples i permet la programació periòdica d’exposicions temporals, conferències...

Darrèra actualizacion: 10/04/2024