Imatge de Museu de la Pauma Imatge de Museu de la Pauma

Eth Museu de la Pauma de Mas de Barberans s’inaugurèc en mai de 2010. A dues sales d’exposicion permanenta: ua qu’explique eth procès deth trabalh dera pauma, des dera planta (margalló) ara pèça acabada, e era auta ena quau s’agranís er encastre territoriau a toti es pòbles deth Parc Naturau de Ports tà aufrir informacion sus es aspèctes sociaus dera activitat.

\ \

En musèu se pòden hèr talhèrs damb pauma (margalló) e d’autes fibres e se pòden veir exposicions de produccion pròpia e cedides, atau com demostracions artesanaus. Eth prumèr fin de setmana d’agost se pòt gaudir des activitats dera Fira Monogràfica de les Fibres. Tanben vau era pena deleitar-se contemplant er audiovisuau La Bruixa Palmira.

\ \

Coma radiau deth centre se dispòse deth Racó de les Fibres Vegetals, un espaci didactic ath torn des fibres vegetaus qu’er òme a utilizat entà diferenti usi: plantes tintòries, entara cistalheria... en tot èster eth principau protagonista eth “margalló”.

\ \

Toti es espacis son adaptadi e es tèxtes tradusits ath castelhan e ar anglés.

Darrèra actualizacion: 10/04/2024