Cercador de musèus

Museu Municipal de Tossa

Tossa de Mar

<p>Eth Museu Municipal de Tossa de Mar se tr&ograve;be pla&ccedil;at laguens dera clauson emmuralhada dera Vila Vella (s&egrave;gles X- XIV). Se tr&ograve;be en edifici coneishut coma Cal Governador, Palau de Batlle de Sac o Casa Falguera</p>

Eth Museu Municipal de Tossa de Mar se tròbe plaçat laguens dera clauson emmuralhada dera Vila Vella (sègles X- XIV). Se tròbe en edifici coneishut coma Cal Governador, Palau de Batlle de Sac o Casa Falguera

Eth Museu Municipal de Tossa se tròbe ena Vila Vielha. Des dera sua fondacion, er an 1935, aucupe er immòble mès nòble dera Vila: eth Palau del Batlle de Sac.

Eth Museu neishec damb era intencion de mostrar era òbra creada pes artistes que sojornauen en Tossa que, gràcies ath sòn paisatge, tostemp auie agut ua importanta capacitat d’atraccion entàs pintors. Pendent eth periòde d’entreguèrres, en Tossa i arribèren artistes procedenti de per tota Euròpa, com Olga Sacharoff. Dempús, entre 1930 e 1936, Tossa s’aumplic d’artistes de diuèrses disciplines, era majoria allemands d’origina judiva que pressentien, a arraïtz des prumèrs decrets antisemites, er orror que devierie uns ans mès tard. Marc Chagall, André Masson, Jean Metzinger i Georges Kars sigueren quauqu’uns des artistes que s’establiren en Tossa, creant un barrejadís jamès vist abans. Aguesta siguec ua epòca tan eclectica que Rafael Benet qualifiquèc Tossa de "Babel de les Arts".

A arraïtz d’aguest moment, un grop de proòms dera vila credec interessant mostrar era produccion des artistes qu’en aqueri moments se trobauen en Tossa. S’escuelhec e s’aparièc eth Palau del Batlle de Sac e, eth dia 1 de seteme de 1935, s’inaugurèc eth Museu Municipal de Tossa.

ENCASTRE

<p><em>El violinista celest</em>, 1934. Marc Chagall.</p>
Art
<p>Vil&middot;la Romana dels Ametllers (s. II aC - s. IV dC).</p>