Cercaire de musèus e localitats

Museu del Suro deth Palafrugell

Espai 1. La pela del suro i l’espai de participació

Espai de participació dels visitants a l'exposició Cork in Progress. Arxiu d'Imatges del Museu del Suro de Palafrugell.

En aquesta part de la planta baixa, es pot veure com s’extreu el suro de l’arbre a partir d’una col·lecció de fotografies de Josep Capellà i d’una projecció. També hi ha una zona de jocs i material didàctic per als més petits. Al centre de la sala es pot manipular matèria primera, des de la seva forma original fins a la transformada a les fàbriques, observar el suro amb lupes binoculars i, també, comprovar les propietats del suro als diferents interactius. A més, es pot observar una selecció d’objectes que s’han fabricat al llarg dels anys aprofitant les característiques del suro. Finalment, a l’espai Cork in Progress es demana la participació dels visitants per valorar la museografia.

OBJÈCTES

<p>Destral usada per pelar el suro, segle XX. Museu del Suro de Palafrugell.</p>
Destral usada per pelar el sur
Destral usada per pelar el suro