Cercaire de musèus e localitats

Musèu de Mataró. Can Serra

Escultura de mainatge damb audèth

Escultura de mainatge damb audèth, c. s. I-II dC. Marbre de Paros, 23 × 19 × 12 cm. Procedent deth carrèr de Sant Cristòfor, 12. Fotografia d’Eusebi Escarpenter. Musèu de Mataró.

Tòrs d’escultura que represente un mainatge en tot abraçar un audèth realizat en marbre provient dera isla grèga de Paros.

Aguest tèma esculturau siguec fòrça popular en art grèc ellenistic e roman; es representacions de mainatges o nanets que jòguen o luten damb animaus, de manèra isolada o ben en tot hèr part d’ua scèna mès complèxa, sigueren un element caracteristic dera decoracion des cases benestants.