Cercaire de musèus e localitats

Museu de la Mediterrània

El rossinyol. Reclam d’ocell

Reclam d’ocell. Bufa l’instrument i imitaràs el so del rossinyol. Museu de la Mediterrània.

Els aiguamolls del Baix Ter, que són dins el Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, són un lloc excel·lent per donar descans a alguns dels milions d’aus migratòries que travessen la Mediterrània. Entre el canyís dels aiguamolls s’amaguen una gran quantitat d’ocells, entre els quals hi ha el rossinyol bord. Aquest ocell, de plomatge castany rogenc al cap, dors, cua i ales, i blanquinós al pit i al ventre, és molt difícil de descobrir entre la vegetació, però en canvi és fàcil de detectar gràcies al cant nupcial, fort i clar, del mascle.