Cercador de musèus

Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Museu Blau

Barcelona

<p>Exposici&oacute; Planeta Vida al Museu Blau. Foto de Duccio Malagamba/MCNB</p>

Exposició Planeta Vida al Museu Blau. Foto de Duccio Malagamba/MCNB

El Museu Blau està situat al parc del Fòrum. Va ser construït pels arquitectes Herzog & de Meuron l'any 2004. Prop del mar i del riu Besòs, ha esdevingut des de març de 2011 un equipament obert i dinàmic, representatiu i útil en el context de la problemàtica mediambiental actual.

Ocupa 9.000 metres quadrats distribuïts en dues plantes amb modernes instal·lacions i serveis per a tots els públics que s'estructuren al voltant d'un immens vestíbul de lliure accés que és el punt de partida i d'arribada a tots els programes i serveis del Museu: l'exposició de referència «Planeta Vida», els espais per a exposicions temporals, la Mediateca, el Niu de Ciència per a infants de 0-6 anys, les aules, la sala d'actes, els tallers i la botiga.

INFORMACION

ADREÇA