Cercaire de musèus e localitats

Museu d’Història de Catalunya

Retaule de Sant Sebastian e Sant Elòi

Retaule de Sant Sebastian e Sant Elòi. 1460, pintura sus husta, glèisa de Sant Esteve de Granolhèrs. Depaus deth Musèu Nacionau d'Art de Catalonha.

Eth gotic forme part d'un moment de plenitud culturau e ei era estetica contemporanèa dera expansion deth poder catalan ena Mediterranèa. Era pintura gotica se manifèste enes grani retaules, sus husta e tanben en vitralhs. Es mèstres deth moment utilizen e combinen es tecniques mès diuèrses: emplastratge, pintures ath tremp o dauradures.

Es imatges representades deishen d'èster informacions expressionistes e sagen de comunicar sentiments e sensacions. Entà artenhe'c, se plantegen entorns de naturalitat e versemblança. Era sensacion d'espacis reaus se hè vier a compdar de dues vies: era perspectiva e eth clarescur.