Cercador de musèus

Museu Comarcal de Cervera

Era Casa Museu Duran i Sanpere

<p>Eth Sal&oacute; blau ei un des espacis m&egrave;s luxosi dera casa e a on trobam eth mobiliari e era decoracion m&egrave;s rica.</p>

Eth Saló blau ei un des espacis mès luxosi dera casa e a on trobam eth mobiliari e era decoracion mès rica.

Era Casa Duran i Sanpere de Cervèra ei un bon exemple de casa burgesa catalan de darreries deth sègle xix. Trauessar era entrada, passejar pes sales, observar era distribucion e gaudir des objèctes que la vestissen da fòrça informacion sus era epòca, especiaument sus era decoracion d’interiors e era produccion d’objèctes de consum, mès ath delà permet enténer aspèctes dera vida quotidiana des sòns abitants. Era casa ei un document que traslade ath visitant ara Catalonha de hè mès d’un sègle e aufrís era possibilitat d’imaginar com se relacionauen es membres dera família entre eri e damb d’autes persones, atau com pressentir es valors e es manères que regien es sues accions diàries.

Ua passejada pes sales de recéber, damb es grani salons decoradi tà mostrar-se en societat, permeten compréner ua saga, era des Duran, fortament arraïtzada ara vida politica e sociau dera ciutat. Es espacis mès intims dera casa, com era capèla particulara, e es espacis mès foncionaus, com eth minjador, eth burèu e era codina, parlen des relacions familiares e es formes de vida pròpies d’aqueth moment e es sues transformacions ath long des ans en qué era casa siguec abitada.

OBJÈCTES

<p>Una de les estances m&eacute;s lluminoses de la zona noble de la casa &eacute;s la que es coneix com Cambra Alegre. MCC. Foto: Jordi Balcells.</p>
La Cambra Alegre
<p>Escaparata del segle XVIII amb la imatge de sant Llu&iacute;s Gonzaga. MCC. Foto: Carles Aymerich / Ramon Maroto (CRBMC).</p>