Cercaire de musèus e localitats

Museu de la Pauma

Mas de Barberans

Façada Centre de Desenvolupament Rural. Museu de la Pauma de Mas de Barberans. Fòto: Santi Martorell.

Eth Museu de la Pauma de Mas de Barberans s’inaugurèc en mai de 2010. A dues sales d’exposicion permanenta: ua qu’explique eth procès deth trabalh dera pauma, des dera planta (margalló) ara pèça acabada, e era auta ena quau s’agranís er encastre territoriau a toti es pòbles deth Parc Naturau de Ports tà aufrir informacion sus es aspèctes sociaus dera activitat.

En musèu se pòden hèr talhèrs damb pauma (margalló) e d’autes fibres e se pòden veir exposicions de produccion pròpia e cedides, atau com demostracions artesanaus. Eth prumèr fin de setmana d’agost se pòt gaudir des activitats dera Fira Monogràfica de les Fibres. Tanben vau era pena deleitar-se contemplant er audiovisuau La Bruixa Palmira.

Coma radiau deth centre se dispòse deth Racó de les Fibres Vegetals, un espaci didactic ath torn des fibres vegetaus qu’er òme a utilizat entà diferenti usi: plantes tintòries, entara cistalheria... en tot èster eth principau protagonista eth “margalló”.

Toti es espacis son adaptadi e es tèxtes tradusits ath castelhan e ar anglés.

ENCASTRE

<p>Grup escolar. Fotografia de Joan Maria Ventura. Fons Museu de la Pauma.</p>
Del margalló a la peça
<p>S&agrave;ria. Fons Museu de la Pauma.</p>
El treball de la pauma als pobles del Parc Natural dels Ports
<p>Taller folrar una ampolla amb bova. Fotografia de Joan Maria Ventura. Fons Museu de la Pauma.</p>
Sala Taller
<p>La bruixa Palmira. Fotografia de Pep Cruells. Fons Museu de la Pauma.</p>
Audiovisual La Bruixa Palmira
<p>Viver de les fibres vegetals. Fotografia de Joan Maria Ventura. Fons Museu de la Pauma.</p>
Racó de les fibres vegetals.

INFORMACION

ADREÇA