מוצא מוזיאון

Museu de Mataró. Can Serra

Escultura de nen amb ocell

Escultura de nen amb ocell, c. segle I - II dC. Marbre de Paros, 23 x 19 x 12 cm. Procedent del carrer de Sant Cristòfor, 12. Fotografia d'Eusebi Escarpenter. Museu de Mataró. Can Serra.

Tors d’escultura que representa un nen abraçant un ocell realitzat en marbre provinent de l’illa grega de Paros.

Aquest tema escultòric fou molt popular en l’art grec hel·lenístic i romà; les representacions d’infants o nans que juguen o lluiten amb animals, de manera aïllada o bé formant part d’una escena més complexa, foren un element característic de la decoració de les cases benestants.