Cercador de museus

Museu Frederic Marès

Estudi biblioteca de Frederic Marès

<p>Estudi biblioteca de Frederic Mar&egrave;s. &copy;&nbsp;Museu Frederic Mar&egrave;s. Foto: Guillem F-H</p>

Estudi biblioteca de Frederic Marès. © Museu Frederic Marès. Foto: Guillem F-H

Aquest espai acull un conjunt d’obres escultòriques de Frederic Marès que el mateix escultor va triar per mostrar-les al públic. Es va obrir el 6 de juny de 1996 i és a la segona planta de l’edifici. A més de l’obra, hi trobem tota una sèrie d’objectes personals.

Les reserves del museu conserven moltes més obres de l’artista, bàsicament material propi d’un taller d’escultor, és a dir, guixos, motlles, còpies o obres per a encàrrecs no materialitzats.

OBJECTES

<p><em>Versi&oacute; del monument a Francesc Soler i Rovirosa</em>, Frederic Mar&egrave;s Deulovol, 1928, &copy;&nbsp;Museu Frederic Mar&egrave;s. Foto: Ramon Muro</p>
Versió del monument a Francesc...
Versió del monument a Francesc Soler i Rovirosa