Cercador de museus

Museu Etnològic del Montseny, la Gabella

Maqueta del castell de Montsoriu

<p>Maqueta del castell de Montsoriu al segle XIV, fortalesa inexpugnable i palau dels poderosos Vescomtes de Cabrera.</p>

Maqueta elaborada en fibra de vidre que mostra com era el castell Montsoriu al segle XIV, en el moment del seu màxim esplendor, en plena època gòtica. La maqueta és l’element central de la sala del món medieval i al seu voltant es presenten els objectes de la vida quotidiana del castell. La presència i significació de Montsoriu al museu vol mostrar també la implicació d’aquesta institució en la recuperació, investigació i divulgació del patrimoni cultural del seu territori.