Cercador de museus i localitats

Museu del Suro de Palafrugell

Auditori Miquel Vincke & Meyer

L'auditori Miquel Vincke & Meyer en un dels seus múltiples actes. Arxiu d'Imatges del Museu del Suro de Palafrugell.

L’auditori, ubicat a la planta baixa de la nau sud, té una capacitat per a 104 persones. És un espai on habitualment es pot veure una projecció audiovisual, subtitulada en castellà, francès i anglès, que explica la història de la fàbrica on és el museu. Aquesta pel·lícula mostra la gran importància i la llarga trajectòria d’aquesta empresa, que va ser capdavantera en exportació nacional a la dècada del 1920.

En aquest espai, molt ben equipat pel que fa a material audiovisual, també es porten a terme una gran quantitat d’activitats, tant organitzades pel mateix museu com a petició d’entitats del municipi.