Cercador de museus

Castellar de n'Hug

<p>Museu del Ciment Asland de Castella de n'Hug</p>

Museu del Ciment Asland de Castella de n'Hug

La fàbrica de ciment Asland, situada al paratge del Clot del Moro, en el municipi de Castellar de n’Hug, es va tancar ara fa uns trenta anys. Les restes avui visibles encara posen de manifest l’espectacularitat d’un dels conjunts fabrils més increïbles de la industrialització catalana, emmarcat en un singular entorn natural. La fàbrica ha iniciat un nou recorregut, convertint-se en el Museu del Ciment Asland de Castellar de n’Hug, gràcies a un centre d’interpretació i a un itinerari extern per les ruïnes industrials de la fàbrica.

Podem gaudir d’un centre dinàmic que ens obre al primer conjunt industrial cimenter de Catalunya, integrat al Sistema del Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (mNACTEC).

INFORMACIÓ

ADREÇA