Cercador de museus

Museu de les Terres de l'Ebre

Centre d'Interpretació Viure al Poble

<p>El Centre d'Interpretaci&oacute; Viure al Poble, ubicat a la planta baixa de l'edifici Masdenverge Actiu.</p>

El Centre d'Interpretació Viure al Poble, ubicat a la planta baixa de l'edifici Masdenverge Actiu.

El Centre d’Interpretació Viure al Poble, ubicat a l'edifici Masdenverge Actiu, mostra la diversitat d'espais naturals del municipi, les formes de vida tradicionals vinculades als masos i a l'agricultura, tant de secà com de regadiu, que es troben en l'origen del poble. En una segona part de l'exposició permanents’explica com es va configurar el nucli urbà i com la història i el veïnatge han configurat una manera de viure al poble.

L'equipament es complementa amb una sala d'exposicions temporals i disposa d'un punt d'informació turística i un punt BTT.

ÀMBITS

<p><strong><span style="font-weight: 400;">Aquesta exposici&oacute; mostra la vida de Masdenverge en dues parts: la vida als masos i la vida al poble</span></strong>.</p>
De la vida als masos a la vida al poble

OBJECTES