Cercador de museus

Museu de les Terres de l'Ebre

Centre d'Interpretació de la Vida a la Plana

<p>Maqueta de la Serra del Montsi&agrave;, a l&rsquo;interior del Centre d&rsquo;Interpretaci&oacute; de la Serra del Montsi&agrave;.</p>

Maqueta de la Serra del Montsià, a l’interior del Centre d’Interpretació de la Serra del Montsià.

El Centre d'Interpretació s'ubica a l’antic molí d’oli de la masada de Martí, una de les més antigues de Santa Bàrbara. L'exposició permanent explica la colonització i explotació de la plana del Montsià a partir del segle xviii en set àmbits temàtics: característiques físiques de la Plana; colonització i noves poblacions d'aquests espais; masada de Martí i arquitectura; conreu tradicional de l'olivera; producció, ús i comercialització tradicionals de l'oli d'oliva i transformacions sofertes pel sector en èpoques recents. També inclou una col·lecció paleontològica i mineralògica, així com una sala polivalent per actes i exposicions.

ÀMBITS

<p><strong><span style="font-weight: 400;">En aquest espai es poden veure antics elements d&rsquo;un mol&iacute; d&rsquo;oli que hi havia a Santa B&agrave;rbara</span></strong>.</p>
De l’explotació de la Plana i el món de l’oli d’oliva

OBJECTES