Cercador de museus

Museu de les Terres de l'Ebre

Centre d'Interpretació de la Serra de Godall

<p>El centre est&agrave; ubicat a la part superior de l&rsquo;edifici del Casal Municipal remodelat.</p>

El centre està ubicat a la part superior de l’edifici del Casal Municipal remodelat.

Està situat a l’edifici del Casal Municipal, remodelat a finals dels anys 80 a partir del local conegut com el Centro, del qual es va conservar la façana principal, formada per tres portalades amb finestres a cada costat. Des del 2009 s’ha adaptat la part superior de l’edifici per acollir el Centre d’Interpretació, mentre que a la planta baixa hi ha l’Oficina de Turisme. El Centre d’Interpretació disposa de dues sales. La primera està destinada a una exposició permanent on, mitjançant objectes originals, audiovisuals, il·lustracions i textos, es donen a conèixer els recursos naturals i la transformació de la serra per la mà de l’home; és a dir: la humanització de la serra. L’altra sala està destinada a usos múltiples i permet la programació periòdica d’exposicions temporals, conferències...

ÀMBITS

<p><strong><span style="font-weight: 400;">El paisatge de la serra evidencia la pres&egrave;ncia humana continuada al llarg del temps</span></strong>.</p>
La humanització de la serra