Cercador de museus

Museu d'Art Modern de la Diputació de Tarragona

Mòdul tactovisual: Tapís de Tarragona

<p><strong><span style="font-weight: 400;">Espai tactovisual dedicat al </span><em><span style="font-weight: 400;">Tap&iacute;s de Tarragona</span></em><span style="font-weight: 400;">, de Joan Mir&oacute; i Josep Royo</span></strong>.</p>

Espai tactovisual dedicat al Tapís de Tarragona, de Joan Miró i Josep Royo.

L’espai tactovisual dedicat al Tapís de Tarragona forma part del projecte d’accessibilitat del Museu d’Art Modern de Tarragona, pensat per a persones amb deficiències sensorials i el públic general.

En aquest espai podem veure i tocar elements que ens apropen a la simbologia del Tapís. Es complementa amb un audiovisual que explica la història del Tapís i la seva tècnica d’execució. L’audiovisual disposa d’audiodescripció per a persones cegues, subtítols i llengua de signes en català, castellà i anglès.

Tot l’espai està retolat en braille i disposa de bucle magnètic per facilitar l’accés a les persones amb audiòfons.