Cercador de museus

Museu d'Art Modern de la Diputació de Tarragona

Aqua et tempus, Tom Carr

<p><strong><span style="font-weight: 400;">La capella, amb la instal&middot;laci&oacute; </span><em><span style="font-weight: 400;">Aqua et tempus</span></em><span style="font-weight: 400;">, de Tom Carr</span></strong>.</p>

La capella, amb la instal·lació Aqua et tempus, de Tom Carr.

Aquesta instal·lació, pensada especialment per a l’espai on està ubicada, és conseqüència de l’exposició del mateix nom que l’artista va realitzar en aquest museu el 1997. La mostra va tenir una antítesi, Ignis et tempus, que es presentà paral·lelament a la Galeria CC de Graz.

Ordre i geometria són elements constants en la producció escultòrica de Tom Carr. Formes com el quadrat, el triangle i el cercle es presenten en tipologies molt variades, més o menys fràgils, tot jugant amb els buits, l’aire i la llum que els penetren i els envolten.