Cercador de museus

Museu d’Art de Sabadell

Cartell de l’exposició «Art Nou català», Feliu Elias (1910)

<p>Cartell de l&rsquo;exposici&oacute; &laquo;Art Nou catal&agrave;&raquo;, Feliu Elias, 1910, serigrafia, 83 &times; 61 cm</p>

Cartell de l’exposició «Art Nou català», Feliu Elias, 1910, serigrafia, 83 × 61 cm

L’exposició «Art Nou català», que es va celebrar a Sabadell el mes d’agost del 1915 dins dels actes de la Festa Major, és una de les fites de l’art modern català. En va ser el promotor el poeta Joaquim Folguera, figura que està al darrere de les empreses sabadellenques més importants del moment. Va comptar amb la complicitat d’Eugeni d’Ors, i va tenir també el suport del Centre Català, entitat de caire regionalista de la qual el seu pare, Manel Folguera, era un dels personatges més influents.